読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

bekkou68の日記

開発しているサービス, IT技術, 英語など。

リリース前夜 - Release Eve

Diaries

リリース前夜や数日前は、いろいろと忙しいものです。

We are in busy at release eve and a few days in advance.



そろそろ、大学に行くことができそうです。

By now, I'll go to the univ.



そして、課題をやります。

And then, I'll do the assignment.



いつ、課題をやっているの? と友達から聞かれました。

I was asked by my friend that when you do your univ. task?



答えます。

Now, I answer.



これからです。主に夜中です。あとは休日です。

From now. Mainly, about midnight. And holiday.







「覚醒」などという小ざかしいタイトルでブログを書いたその日、講義中に思い切り寝ていました。

In that day, I wrote the blog titled "Awakening", I go to sleep deeply at lectures.



まったく、何が覚醒なんだろう。

What the awakening!



調子にのりました。すみませんでした。

I got carried away. I am sorry.







さて、私の夜はまだまだ終わりません。

Well, my night still never end.