読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

bekkou68の日記

開発しているサービス, IT技術, 英語など。

散髪 - Haircut

Diaries Pictures

はじめに - Introduction

どうみても就活生の髪の長さでは無いです。本当にありがとうございました的な状態だったので、散髪していただきました。二度目の美容室です。前回は、素晴らしくDQNなリクエストをしました。今回は、絵を描いて持っていきましたw
'cause I was in a such condition that everyone can say your length of hair is not eligible of job hunting, It is the second time I went to hair salon. In the last time, I requested like DQN (DQN means a kind of hood). And this time, I bring picture :)


結果 - Result

絵の通りに再現していただきました。流石です、ありがとうございました。とても良い美容室です。これからもよろしくお願いしますw
He realize my hair as my picture. Great, thanks so much. What a nice hair salon. Please cut again :)


−ω− Character("知多半島" + "酪農").new #=> #